Fundació Esplai Girona

C Antic Roca 38, 2n pis, Girona. Telf 972 24 93 25. Diumenge, 9 Agost, 2015 - 0516. Vols treballar amb nosaltres? Horari datenció al públic. Coordinació de Centres dEsplai. Suport en gestió de centres. Monitor de Lleure Infantil i Juvenil. Director de Lleure Infantil i Juvenil. Monitor de menjador Manipulador daliments. Cursos a la carta. Sol licita un certificat. Catàleg de les cases. Demana informació i disponibilitat. LEscola de Natura. LEscola de Cel. Situació de La Cot i dels Arcs.

OVERVIEW

This website fundacioesplaigirona.org currently has a traffic ranking of zero (the lower the more traffic). We have probed zero pages inside the site fundacioesplaigirona.org and found seventy-one websites referencing fundacioesplaigirona.org. I found two contacts and locations for fundacioesplaigirona.org to help you communicate with them. I found two public communication sites linked to this website. This website fundacioesplaigirona.org has been on the internet for one thousand and fifty-three weeks, eight days, five hours, and twenty-six minutes.
Locations
Apr 2004

FUNDACIOESPLAIGIRONA.ORG RANKINGS

This website fundacioesplaigirona.org has seen diverging quantities of traffic in the past the year.
Traffic for fundacioesplaigirona.org

Traffic ranking (by month) for fundacioesplaigirona.org

Traffic ranking by day of the week for fundacioesplaigirona.org

FUNDACIOESPLAIGIRONA.ORG HISTORY

This website fundacioesplaigirona.org was registered on April 27, 2004. It is currently one thousand and fifty-three weeks, eight days, five hours, and twenty-six minutes old.

COMPANY AGE

Catecolònies Arenys de Munt - Blog de les Catecolònies

Diumenge, 16 de juliol de 2017.

Coordinació Catalana

Home,page-template,page-template-full width,page-template-full width-php,page,page-id-21426,ajax fade,page not loaded, select-child-theme-ver-1. Entitats Prestadores de Serveis, Servei Colònies de Vacances.

Esplai del Mercadal

Les colònies del 7 al 16 de Juliol a Foixà han estat tot un èxit. Desprès de la ruta en bici al voltant de Foixà. Aquest any les colònies del Mercadal, són del dia 7 al 16 de Juliol. Les colònies seràn a Foixà com cada any i el preu és de 250 . Si us voleu inscriure només és necessari que ens envieu un email! Excursió cap de setmana 5 i 6 de març.

Esplais Parroquials Lloret

CARNAVAL 2011 - SUPERAT AMB ÈXIT. La falta de temps, els estudis i la feina, no ens havien acompanyat fins aquest curs 2010-2011.

joventut activa

Dimecres, 29 de març de 2017. Odisseu és el projecte per incentivar i facilitar el retorn i la inserció laboral dels joves a les zones rurals. Que en aquesta segona edició oferirà fins a 42 ofertes de pràctiques universitàries remunerades en empreses radicades en municipis del món rural.

Escola de lEsplai de Girona

Seguiment i avaluació de cursos. Departament de sentit i transcendència. 0047 Setembre 2013 - Girona. 0046 Setembre 2013 - Foixà. 0041 Curs de directors 2011.

Centre dEsplai Montgrí

Diumenge, 19 de gener de 2014. Diumenge, 1 de desembre de 2013. El mateix dissabte vam quedar al matí per decorar la sala i organitzar el recorregut que es seguiria a la nit. Moltes gràcies a tots per ajudar-nos a fer tot això possible.

WHAT DOES FUNDACIOESPLAIGIRONA.ORG LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of fundacioesplaigirona.org Mobile Screenshot of fundacioesplaigirona.org Tablet Screenshot of fundacioesplaigirona.org

Fundacio Esplai Girona

C/ Antic Roca, 38

Girona, Girona, 17005

Administraci del Sistema

C/Oviedo, 46

Girona, Girona, 17005

FUNDACIOESPLAIGIRONA.ORG HOST

I discovered that the main page on fundacioesplaigirona.org took zero milliseconds to load. We could not find a SSL certificate, so in conclusion our crawlers consider this site not secure.
0 secs
80.64.32.56

dns2.grn.es
adns.grn.es

I diagnosed that this website is implementing the Apache operating system.

Fundació Esplai Girona

DESCRIPTION

CONTENT

This website fundacioesplaigirona.org had the following on the web site, "C Antic Roca 38, 2n pis, Girona." We viewed that the website said " Telf 972 24 93 25." It also said " Diumenge, 9 Agost, 2015 - 0516. Vols treballar amb nosaltres? Horari datenció al públic. Suport en gestió de centres. Monitor de Lleure Infantil i Juvenil. Director de Lleure Infantil i Juvenil. Monitor de menjador Manipulador daliments. Situació de La Cot i dels Arcs." The header had esplai as the highest ranking search term. It is followed by girona, activitats, and colonies which isn't as ranked as highly as esplai. The next words they used was animacio. lleure was included but could not be seen by search crawlers.

VIEW SUBSEQUENT WEBSITES

fundacio esquerdes s.f

Informació sobre activitats i fotografies de les sortides. El proper diumenge 21 de desembre ens trobarem per celebrar junts el Nadal. El Monestir és impressionant; el dinar, abundant i deliciós; però el que ens va agradar més de la sortida va ser .

Fundació Estany Hola!

T 972 57 66 30. Emissió del programa 7 de ràdio.

Fundació Vicent Andrés Estellés Cultura Burjassot

Havent vist una mare jove, a la platja, aquest matí. Amb gest senzill, com qui agafaria. Un canteret amb aigua del Garbí,. Aquesta jove mare, dempeus, ha agafat. I molt senzillament el besava després. A tu, mare ben feta, jove, prodigiosa,. Jo dedique avui aquests versos,. Que voldria que hi fossen senzills com el teu acte.

Serveis per als Discapacitats a Barcelona - Fundació Estimia

CONCURS DE MONES DE LA FUNDACIÓ. Anglí, 50 08017 Barcelona.

Fundació Mare de Déu de Fàtima

A la Llar Infantil busquem que els nens i nenes tinguin una infància el més feliç possible. Al Casal treballem perquè la gent gran tingui un espai de seguretat i caliu. Si vols que la teva empresa sigui solidària, pugui contribuir a millorar la societat,. ho podem Llegir-ne més! Bon Nadal i feliç 2017! Desembre 15, 2016. Us esperem al concert solidari de Nadal! .